2013. március 9., szombat

Belga fehércsokoládés túróbonbon

Legfrissebb szerzéseim közé tartozik a belga fehércsokoládé pasztilla, az equadori étcsokoládé és az 1:1-es marcipán. Tegnap, nőnapra a fehércsokiból készítettem egy egyszerű bonbont. A töltelékben nincs cukor, a csokoládé édessége ellensúlyozza a túró semlegességét.

Belga fehércsokoládés túróbonbon

Hozzávalók 12 db-hoz:
10 dkg belga fehércsokoládé pasztilla
2 evőkanál túró
1 evőkanál tejszín

A csokipasztillákat gőz fölött megolvasztottam, a folyékony csokival kiöntöttem az állatfigurás bonbonforma mélyedéseit, aztán a formát 10 percre hűtőbe tettem, hogy megdermedjen a csoki. 
A túrót villával alaposan összetörtem, a tejszínnel krémesre kevertem, és kiskanállal a kicsokizott formába adagoltam. Újramelegítettem a maradék fehércsokit, talpat készítettem a bonbonokra, és fél órára ismét hűtőbe tettem a formát. 30 perc után könnyen ki lehetett fordítani az állatformájú, fehércsokis túrófalatokat a szilikonformából.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése