2012. október 23., kedd

Zöldséges-gyümölcsös, rakott csirkemáj

A mai ebéd tulajdonképpen maradékhasznosítás.:)) Többféle ételből volt egy kicsi - fél adag, egy adag -, ezekből kreáltam egy új, a jénait megtöltő ételt. Az ötletet Kisildi vasárnapi ebédje adta, nála láttam egymásra rétegezve a krumplipürét és a darált húst hachis parmentier néven. Nálam krumplipüré, spenót, karfiol, lecsós máj és gyümölcsök (sárgabarack + szilva a fagyasztóból, + alma) lettek rétegezve. A végeredmény nagyon finom lett, ezúttal nincs maradék!:)) Köszönöm az ötletet, Ildi!:))

Zöldséges-gyümölcsös rakott máj






Hozzávalók:
krumplipüré
spenót
párolt karfiol
lecsós csirkemáj
gyümölcsök a tetejére

Egy szögletes jénai tálba simítottam a megmaradt krumplipüré felét, erre került a maradék spenót, majd a párolt karfiol darabok, a következő réteg a lecsós csirkemáj volt a sűrű szafttal együtt, a záró réteg pedig krumplipüré lett  Díszítésként és az ízek fokozásaként almagerezdeket, valamint a fagyasztóból kivett szilvát és sárgabarackot tettem a tetejére. 
15 percig sütöttem 108 fokon, és amikor langyosra hűlt, tálaltam.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése