2012. június 20., szerda

Spenótos tészta


36 fokban nem volt kedvem 20 percnél több időt főzéssel tölteni, ezért olyan ételt kellett választanom mai ebédnek, ami elkészül ennyi idő alatt. A tészta ilyen: gyors és finom. :) Következő dilemma: bolognai, zöldséges, sajtos - milyen ízt adjak neki? A spenót győzött. :)

Spenótos tészta


Hozzávalók:
25 dkg orsó tészta (mert ez volt itthon, de készülhet spagettiből is)
30 dkg spenót (mirelit vagy friss)

bors
tejföl

A tésztát a szokásos módon megfőztem, a spenótot kis sóval, borssal, és amikor már majdnem készen volt, 3 evőkanál tejföl hozzáadásával elkészítettem. A tésztát leszűrtem, és összeforgattam a spenóttal. 
Két személynek bőségesen elég ez az adag. :) Tálaláskor tejföllel díszítettem. :) 



2 megjegyzés:

  1. A spenótot én tejszínnel engedtem fel, fokhagymát is tettem bele és tejfölt nem használtam.Nagyon finom!:-)

    VálaszTörlés
  2. Nelli, ha főzelékként készítem, az enyém is tejszínes-fokhagymás. Ennél a főételnél nem akartam simán főzelékbe keverni a tésztát, ezért lett tejfölös. :))

    VálaszTörlés